czwartek, 23 lutego 2012

:)

Nadal nie mam ubranek wiec w starych jest bella dzisiaj mała historyjka no, ale najpierw piękna fryzurka Belli:
B: ładna jestem co?
J: Tak a jak askromna O_o

 A tu macie fryzurę z boku:
A teraz historyjka:
B: co to jest?
J: to jest temperówka.
B: mogę się nią pobawić ?
J: nie no jeszcze cos sobie zrobisz.
B: naprzykład........
J: Naprzykład możesz się wywalić
B: ta jasne i tak zrobie co chce *szepcze pod nosem*
J: ja ide po coś do jedzenia chcesz coś ?
B: nie!!!! *mały foch*
J: okej tylko masz się nie bawić temperówką !
B: taaa jasne .......
B: to się chyba wkłada w tą dziurkę
B: wsadzam mocno w dziure i aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*BUM leży*
J: Haahahah
B: Czego się głupio śmiejesz?
J: Bo przecież ci mówiłam a ty mnie oczywiście nie słuchałaś.
B: Ide do pokoju
B: nie rób mi zdjęcia
J: jeszcze tylko jedno 
B: nie w takim stanie :/

A to pokój Belli narazie jej :

Jutro Bella ma randke z jakimś koleżką :)dobra ja lece mam nadzieję że moje wypociny troche się podobały.




4 komentarze: