sobota, 3 listopada 2012

Kim jest Julia?

Cześć dzisiaj Mamusia kazała mi opowiedzieć wam o sobie...


Więc znacie mnie jako 
buntowniczke która niczego się nie boi
zabawną i pełną energiii dziewczyne z poczuciem humoru 
Bo tak po części jest, ale to nie wszystko....

 Możecie wieżyć lub nie, ale lubie udawać że jestem księżniczką, która kocha balet...
Lubi siedzieć cichutko i .....

                                                             Chować się godzinami....
Rozmyślać......o różnych sprawach...
o swoim księciu z bajki...

 To wszystko więcej dowiecie się z naszego bloga...

Ode mnie tylko:
Mam nadzieję że dowiedzieliście się czegoś o Julii czego nie wiedzieliście ;)





13 komentarzy:

  1. sorry jeśli urażę cię tym co napisze ale wole być szczera...
    Mamusia??? wtf? lalki są od 15 lat i wymagają jakiejś dojrzałości, a to co piszesz jest trochę dziecinne ._. wiem, że sama nie jestem idealna, no ale kuźwa bez przesady! Mogłabyś też czasami zajrzeć do słownika, bo błędów jest mnóstwo. Zdjęcia, nie powalają, niektóre są nieostre. To by było na tyle i pisząc to nie chciałam cię obrazić.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie przyjęłaś krytykę na klatę - pochwalić :)

    Moim zdaniem każdy niech robi ze swoimi lalami co chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Wilandry zgadzam się z tobą ale to "co chce" to nie tak dosłownie

      Usuń
    2. Moim zdaniem dosłownie... bo co kogo to obchodzi co się robi ze swoją lalką? Niestety wszystkich, bo ludzie już tacy są...ale nie powinno ich nic obchodzić.
      A co za różnica, czy barbie, czy lalka kolekcjonerska? Lalka to lalka...bądź co bądź, ona nic nie czuje, to nie są Twoje pieniądze, cobyś je żałował. Każdy może z nią robić co zechce, bo nie Twoja sprawa, czy będzie się gnieździła w pudle, czy właściciel będzie jej robił fenomenalne dioramki.
      Dodaję jako anonim, bo nikt by tego dobrze nie odebrał... :) Oczywiście nie chcę nikomu w żaden sposób ubliżać, tylko powiedzieć jak to w życiu jest...w sumie to co napisałam jest bez większego sensu, ale nie obraź się, Pati. Publikuję :)
      + zdałam sobie sprawę jaka szurnięta jestem, by poświęcać swój czas dla takich durni jak np.Kasia...Sorry, ale don't worry xD

      Usuń
    3. no i pięknie...pisząc o Ksi "ubliżyłam". Potwór ze mnie ;.; xD

      Usuń
  3. Hello from Spain: I love this doll. She has very expressive eyes. I really like the photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka śliczna, ale wiga to trzeba by troszkę podreperować, bo zdaje się że się skołtunił ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niedługo ogłoszenia z Candy :)
    http://magiczny-grzyb.blogspot.com/p/candy-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń