niedziela, 18 marca 2012

perfumy

Leżały sobie moje perfumy leżały, a ja im się przyglądałam i oczywiście wpadł mi pomysł na sesje zdjęciową,no i robiłam sobie w myślach taki plan na sesje i w przerwach pomiędzy pierwszą miłością (kocham poprostu pierwszą miłość mój ulubiony serial)  powstawala sesja i oto ona: (ps. trochu ta notka dla wytrwałych:) ) :
Najpierw robiłam zdjęcia dla samych perfum :


 Później dołączyła do nich Belluś:













































 A później wpadłam na pomysł z czarną kartką taka zwykłą czarna kartka i mamy świetne tło do zdjęć:












I to już wszystko przebrneliście jeżeli tak to nieźle wytrwali jesteście, a poruszjąc temat pierwszej miłości kiedy marysia wkońcu będzie z Pawłem :(. No, ale tzreba cierpliwie czekać baj :).

4 komentarze:

  1. Wow! Fajna sesja. Baaaardzo dużo zdjęć i mnóstwo ujęć . Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły spam zdjęciowy ;) ale Bella na wszystkich wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam że troche przesadziłam z ilością zdjęć, ale chyba nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń