czwartek, 15 marca 2012

Post

Sori miało być wczoraj, ale komputer mi świrował i coraz się wyłączał no i było już bardzo późno no, ale dziś teraz wróciłam ze szkoły i od razu do kompa ok oto efekty wczorajszych zdjęć:) Do naszej chorej osóbki przyszedł  chłopak i nasza kochana koleżanka już od razu lepiej się poczuła:

                                        
J: Przyniosłem coś dla ciebie


B: Och jaki piękny tulipan dziękuje.
A później powstała taka oto sesja zdjęcia cykane przez Jessiego (hhehe)















A tu jak widzicie wczoraj zrobiłam tej oto osóbce manicure :).







B: Koniec


B: Koniec tych zdjęć.
A tu podglądałam gołąbki jak sobie oglądały film.




B: Ej no zejdź

B: Idź sobie i nie rób nam zdjęć!

B: Paaaaaa!!!!!!
A tu sesyjka z tą oro osobą zrobiłam jej fryzurke i strasnieeeeee mi się podobaaaaaaa.


Zbliżenie na fryzurke:

















To chyba tyle do następnego pa!

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę Belli - jest na mojej wishliście ale nigdzie jej nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja kupiłąm w normalnym sklepie zabawkowym, ale tak troche wcześniej

      Usuń
  2. oo fajnie fajnie ;)) Ta lalaka (blond) jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń