niedziela, 2 września 2012

Hej!!!

Siemka !!
Wróciliśmy już w środe o jakiejś 11.30 w domu. Byłam taka leniwa że nawet nic nie napisałam. Moje usprawiedliwienie???..... byłam zajęta :( i nie znalazłam dla was czasu.PRZEPRASZAM.Wybaczycie???
Hmmmm..... co jeszcze miałam napisać ? Dużo zdjęć niestety nie robiłam mam jedną sesję :( Niestety wakacje= lenistwo. Daje wam zapwoiedź tej sesji. Nie wiem kiedy się pojawi. Napiszcie kiedy ją chcecie jutro czy dzisiaj :)

Ps. Zastanawiam się nad ,, 30 Days Photo Challenge"  Wiem, wiem swoje zawaliłam,ale teraz bym się postarała.  Może :). A co wy o tym myślicie????







4 komentarze:

  1. Witaj znowu :). Nie mogę się doczekać sesji. Zapraszam do mnie na nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: welcome to your holiday. I can't wait to see more pictures .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcie :) czekam na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog

    zapraszam

    http://pokochajswojezycie.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń