poniedziałek, 24 września 2012

ZAWIESZAM

Przepraszam. Wiem za dużo przepraszania  -_- Wiem niedawno zaczełam prowadzić bloga ale
                                                                 ZAWIESZAM
Nie wiem na jak długo, ale nie daje rady ponieważ nie mam czasu szkoła, uczenie się bla bla bla. Poprostu. I tak nikt nie będzie za mną tęsknił :)  Nie ważne nie będę się tu wyżalać bo to jest tylko i wyłącznie moja wina.

Chcę zacząć jeszcze raz, ale muszę nazbierać sił na to wszystko.

Bay!

5 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I'm reading this break. I'll be waiting for your return. Study hard .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak czasu czy może brak chęci po tym jak ja i drugi anonim napisaliśmy parę bolesnych słów?-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście wasze komentarze wziełam pod uwagę ale nie mają nic wspólnego z zawieszeniem :)

      Usuń
    2. Miło mi:)Mam nadzieję że jak wrócisz to będziesz dodawać zdjęcia w lepszej jakości:3

      Usuń