niedziela, 17 czerwca 2012

Ale ja jestem nie słowna

Obiecłam regularnie i co??? Jestem na siebie zła, a tu macie jakąś nudną, troche (czyli mocno) głupawą historyjkie i krótką :)


Jula leży odpoczywa chillout ( tak to się pisze??O_O) na maxa
 Usnęła
 Powoli się zsuwa
 Jeszcze bardziej
 Prai leci
 J: AAA co? MAMO!!!!
                                                               *łapie się *
 *Trzyma*
 *w myślach* czemu ja się usmiecham przecież spadam głupi wtraz twarzy
Zmienia pozycje
J: Mamo ratuj!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
 Jest milimetr nas ziemią
Ja *wchodze* HAHAHHA
J: Czego się śmiejesz ni utrzymam się dłużej pomocy!!!
Ja: Jula jesteś milimetr nad ziemią spójrz
J: YYY faktycznie

 Ja: Czy ja nie mogę cię na kilka minut samej zostawić???
J: Tak to twoja wina wszystko!!!
Ja: yhm... zwal na mnie
J: pfffff *foch*
No i poszła.....
Julia jak widzicie się troche wkurzyła no ale niedługo jej napewno przejdzie :D
Bay!!!

1 komentarz:

  1. Hello from Spain: you are very creative. Dialogue is very original and very dynamic photo. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń