poniedziałek, 11 czerwca 2012

Dawno nie pisałam no, ale lenistwo robi swoje :DMam pełno jakichś bezsensownych historyjek będę wstawiać je stopniwo co do pullip a day to obicecuję się przyłożyć >_<. Okej oto jakaś tam nudna historyjka :D.
 Ja: Hej Julka! Co robisz???
 J: Hej ja gram w ice towera :D
Ja: Aha uważaj
J: co??
 J: AAAaaa, wiesz co to twoja wina mamusiu jak mogłaś ??? ;(
                                                                              *płacze*
 Ja: Och przepraszam na przeprosiny dam ci......
 Te koronki i żeby i gumki:D
J: Och mimi to znaczy że będzie szycie??
Ja: Oui (łiii po francuzku tak ) :D
A oto mój nowy twór hheh :D Czyli koszulka, spodenki i skarpetki nie są za ładne,ale ważne że są :D

3 komentarze:

  1. Hello from Spain: shirt, shorts and socks are a beautiful creations. Your doll is very pretty. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń