piątek, 22 czerwca 2012

Tatuaże

Od dawna marzył mi się tatuaż dla Julki i tak oto wczoraj czy przedwczoraj to poczyniłam teraz ma kilka ślicznych tatuaży. Najpierw zastanawiałam się czy to nie lekka przeginka, ale teraz myśle że jest ich tyle co trzeba. Jeśli znowu dojdę do wniosku że jest ich za dużo to przecież mogę je zmyć, bo nie są one jakieś specjalne:
 Na brzuszku widzimy piękną babeczkę :D
 To zjdęcie jest słabe, bo tatuaż był jeszcze mokry>_< Zastanawiam się czy ta kokardka pasuje ?? -_-?
 Ten tatuaż jest po prostu bomba pasuje mi do mojej Julci
 Ten chyba najlepiej mi wyszedł :D i też jest bardzo śliczny :D
 I ten ostatni malutki tak trudno było go na zdjęciach uchwycić że prawie padłam >_<
I to wszystko ..
Co sądzicie o tatuażach Juli, który podoba wam się najbardziej????
Edit:

Kurcze zapomniałam o jeszcze jednym tatuażu  (słaba fota) serduszku na ręku :( Jest łądna malutkie i delikatne :)

12 komentarzy:

  1. Każdy tatuaż z osobna jest bardzo ładny, ale chyba jak na mój gust jest ich za dużo. Zostawiłabym tylko ten na nodze. Ale to Tobie ma się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak je zrobiłaś ?:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zwykłe najnoramlniejsze tatuaże dla ludzi że tak się wyraże i robi je się tak samo tylko trzeba troche uważać :D

      Usuń
  3. Ja bym zostawiłą tylko te babeczki i kokardke ewentualnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem za dużo troszkę zbyt różnorodnych ale ładne są :) i jak tobie się podobają to moim zdaniem się nie musisz przejmować wcale :)Mnie się najbardziej podobają te truskawki na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatuaże sa śliczne :D Jak na mój gust troche za dużo, ale ważne jets przecież Twoje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I do not like to wear tattoos but your doll is very original .. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie będe się podlizywać tylko powiem wprost: KRETYŃSKIE. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ci się dokładnie w nich nie podoba bo chaciałabym wiedzieć ;D

      Usuń
  8. Mi się najbardziej podoba kokardka na nodze i babeczka na plecach :D
    Resztę powinnaś zmyć, jest ich za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za dużo ich trochę...
    zostawiłabym jeden z nich:)
    swojej chyba też zrobię babeczkę gdzieś.

    OdpowiedzUsuń