poniedziałek, 28 maja 2012

Ktoś do nas zawitał

Nikt z was nie wiedział, ale już dawno planowałam kupić pullipa, tylko nie miałam jak i teraz przyszedła/przyjechała. Oto moja Pullip jest to Pullip Multinic Yona:
Tu jest w firmowym ubraniu:

 Butki









 Historyjka:
 J:Emm... wiesz nie mam butów
Ja: Och zapomniałam proszę :D
 J: Ale są coooool
 Ja: Wiesz mów mi mama wiesz , bo chyba jestem twoją mamą wiesz co to ?
J: Tak jasne uczyli nas tego.Och Mamusiu dziękuje <3

 J: I jak wyglądam
Ja: świetnie
 J: O zobacz jakiś naszyjnik
Ja: No przyjechał razem z twoim strojem był w opakowaniu (dopiero później zauważyłam i zapomniałam pokazać na górze :)
J: O to motylek

J: To moja lala uwielbiam ją> :D
Tak więc poznajcie......hmmm w następnym poście się dowiecie jak panienka ma na imię, bo już wymyśliłam tylko mam też do tego mała historyjkę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz