środa, 9 maja 2012

Szkoła

Dzisiaj Melissa była pierwszy raz w nowej szkole :) :
 M: Mamo ja się boje
J: Oj nic ci nie będzie :)Czas już iść
M: Pomóż mi wstać


 M: Okej idziemy


 P.Wicherło :Poznajcie nową uczennice to jest Melissa.

 M: Cześć

 P.W. : Zajmij swoje miejsce

 P.W: Bllalallalal...........1912.......bbaallalalal
A wczoraj wieczorem zrobiłam dla Melissy warkoczyki na całej głowie moim zdaniem wygląda ślicznie (słabe zdjęcia.





I  jej śliczna twarzyczka oczywiście warkoczyki będzie miała tylko kilka dni ponieważ jej włoski są piękne. Wygląda w tych warkoczykach ślicznie, no ale cały czas jej tak sobie chyba nie wyobrażam *śmieszek*

6 komentarzy:

  1. W warkoczykach jest jej ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, że Ci się chciało je robić :D. Pięknie wygląda ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo mi się chciało, ale jak już zaczełam to nie mogłam tego nie skończyć (jestem taka uparta)

      Usuń
  3. Świetna historyjka! C: Czekam na dalszą część o tym, jak jej poszło c:

    OdpowiedzUsuń