piątek, 25 maja 2012

mam znalazłam muahah :D

Znalazłam w końcu kabel i oczywiście był w najprostszym do znalezienia miejscu, ale ja oczywiście zawsze coś wiwine. No nic więc teraz historyjk, która wydarzyła się przed znalezieniem kabla. Zdjęcia w tle są z bloga Emigrantki(klik)( PS. dziękuję za zgodę na umieszczenie ich :D ):


M: Mamo zobacz to moja siostra bliźniaczka.
J:Nom...em chyba jest twoja bliźniaczką, ale nie siostrą.-_-'
M: AHa *zła* a to czemu ?
J: Bo to jest lalka Emigrantki.
M: Aha

 M: *SŁITAŚNE oczka* Mamo ty mnie chyba nie kochasz....
J:  Dlaczego tak myślisz O_O?
 M: Zobacz ta pani szyje swoim lalkiom zobacz jaka cool bluzka ;( A ty się tylko obijasz :S
 J: Ale ja zgubiłam kabel
M: Aha, a co ma piernik do wiatraka.
J: O_O Okej wpadłam.
J: Uszyje ci coś 
M: *uśmiechneła się*  
M: *Myśłi* Mahahhah i tak ma być *
Podkreśłam zdjęcia użyte w tle są z bloga Emigrantki(klik).
Sorki te zdjęcia wyszły troche ciemne, ale się śpieszyłam. Następnym razem będą lepsze :D 
Bay :D



4 komentarze:

  1. ciekawe ;D zapraszam do siebie :D zaobserwuj mnie jeśli spodoba Ci się mój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda lalka Emigrantki jest strasznie bogata w ubranka ;D. U mnie lokatorki też są trochę bogate w ubranka ;3. Ale nikt chyba nie szyje takich cudeniek jak ona ^^.

    OdpowiedzUsuń