środa, 30 maja 2012

Mamooooo! Jestem głodna ^_^

J: Mamo jestem głodna!!!!!!!! *burczy w brzuchu*
 Ja: Dobrze poczekaj chwilke. Tu masz stolik.
                                                                     Po 2 minutach:
Ja: Proszę
J: Dziękuję *mruczy pod nosem* ile można przygotowywać kanapke? 
Ja:  Mówiłaś coś? 
J: Nie
*bierze*
 J: Mmmm... pyszota :D
 Ja: Chcesz deser?'
J: No jasne i jeszcze pytasz? >_<
 Ja: Może być lód
 J: Chyba cie pogrzało!!!!!!Chcesz żebym była chora????
Ja: *Poker face* a-a-a-a-all-ee j-aa
J: Co ja ale, ja chyba się zaciełaś
Ja: Jeśli nie chcesz to nie musisz tego jeść
 J: HAHAH  zaraz padne dałaś się nabrać *śmiech*
Ja: Tak to ci nie dam i co ?
 J: No wiesz to był tylko tak żart. Plisssss daj mi loda, będę grzeczna ;3
 Ja: Prosze
J: Mamo jesteś świetna dzięki :D
Ja: Tak,tak wiem to >_< (skromność )
                                                       Po około 20 minutach ....
Ja: Wiesz Jula mam coś dla ciebie?
J: Co?
Ja: Prosze
 J: Lalki????
 J: Mamoooo, ja jestem na nie za duża >_<
Ja: Okej to się nie baw.
                                                          Po 15min, gdy wróciłam...
 J: Wiesz co ludek nazwe cię Myrian
Ludek: Czemu nie Marian
J: Nie wiem tak fajniej
 J: A ty ruda będziesz Hermenegilda
H: *MYŚLI* Co ta dziewczyna ma w głowie ? O_O
J: I będziecie małóżeństwem
Ja: Ekhem.. Podobno jesteś zaduża żeby bawić się lalkami ?
J: Kobieta zmienną jest to ty nie wiesz???
Ja: ^_^
No i weź się z nią (czasami) człowieku dogadaj :D.

5 komentarzy: