poniedziałek, 28 maja 2012

Zapoznanie

 J: Jestem taka śpiąca....
 J:haaaaapssifi
 Ja: Wstawaj !!!!
J: Czemu?
Ja: Idź lepiej do swojego pokoju.
J: Mam pokój swój własny?
Ja: Tak :D
J: To ja lece. Pa!

                                                                            *Idzie*
                                                                           *wspina się*
 J:* Och weszłam.*
 J: *OCH kto to?*
 M: AAAAAAA co ty tu robisz?
J: No wiesz jestem nową lalką i mama powiedziała że gdzieś tu jest mój pokój czyż pomyliłam się ?
 M: A ty jesteś Dynigłowa '
J: Ta chyba tak
M: Oj sorki jestem Melissa
J: (uwaga imię pullipki) Jestem Julia.:D
 I gadały o podróży Juliii i o babskich rzeczach
 PA! Atu ślicznie śpiąca Julia

 Bonus
J: AAAAAAAAA mamo co to ratuj!!!
Ja: hahahah Julia to są włosy
J: Och jakie ładne i mięciutki
JA: No jak dowiem się jak zmienia się wiga to wtedy zobaczymy jak w nich wyglądasz
J: Nie podobają ci się moje włosy
Ja: Nie no są śliczne,a le ....
J: Masz rację te są sliczniejsze i maja grzywkę och, ja chce je mamo pośpiesz się z tym ogarnięciem tego
Ja: ok,ok:D
Więc POMOCY jak się zmienia wiga!!!?
Ps. dziękuję jeśli mi pomożecie :D

8 komentarzy:

  1. Ojej jaka ona śliczna! Witaj Julio w lalkowym świecie! Miło Cie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy Julia czytała twój komentarzto się aż zarumieniła.
      A i dziękujemy za tak miłe powitanie :D

      Usuń
  2. Gratulacje i Witam Julie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Wiga musisz po prostu zerwać z głowy Julii. Nie bój się, że coś popsujesz! Tylko uwaga, ponieważ nocno jest przyklejony przeważnie ten kurdupel! Powodzenia przy zmianie wiga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pomoc oczywiście skorzystam tylko najpierw musze go zdjąć ona ma strasznie mocno przyklejony wig >_<
      Ale jeszcze raz dzięki za pomoc :D

      Usuń
  4. Najlepiej podważyć czymś.. Tylko delikatnie. I po prostu zdjąć, gdy będzie już luźniejszy. I założyć nowy.. Żadnej filozofii w tym nie ma ._.

    OdpowiedzUsuń