poniedziałek, 7 maja 2012

Powitanie

Dzisiaj w końcu przyszła moja moxie teenz śliczna Melrose. Ładne imię, ale ja jej nadałam imię Melissa. Aoto powitanie dziewczyn. Melisse powitały Eliza,Maja i Angelika (tak to się pisze?)
A i przepraszam za zdjęcia, bo są okropnej jakości, a na dworze szaro i aparat coś później przy mniejszych detalach nie wyostrzał.
 M: Haloooooo!! Jest tu kto?
 M:Haloo!!!!!!!!
 M: Ktoś mnie słyszy?
                                                                        *idzie,szuka*
 E: Ej zobaczcie kto to jakiś olbrzym.
A: Kurcze jaka wielka! O_o
 E: Ej mamo!!!Gdzie jesteś ratuj!!!
 M:Czy ktoś mnie słyszy?
 M: *wzdycha* Och chyba nikogo tu nie ma szkoda.....
E,A i M: Tu jesteśmy kim jesteś ?
M: Mogę do was przyjść.
E: A zrobisz nam krzywdę?
M: CZemu ? Nigdy w życiu nic bym nie zrobiła.

                                                                        *Biegnie*
                                                                   *Wspina się*
 E:Mam cię ..
A: No dawaj jeszcze troche..
M: Och weszłam :)
 Później Melissa zaczęła opowiadać jak trwała jej podróż.
A tu kilka zrobionych po wyjęciu z pódełka:















Czyż ona nie jest śliczna?

4 komentarze:

  1. śliczna śliczna! - Ja mam Tristen i napatrzeć się nie mogę w te oczyska ;) Gratuluję slicznej lali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam Tristen z okularami lecz nie było, ale ta jest też bardzoooo śliczna, a te oczyska są takie piękniusie :D

      Usuń
  2. Ładna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjjjj <3. Piękna :D. Gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń